План роботи закладу
2022-2023
Серпень
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
|
І. Освітнє середовище закладу освіти | ||||||
|
||||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу |
|
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т. |
ЗДНВР
ЗДНВР
ЗДНВР
ЗДНВР
ЗДНВР
ЗДНВР
Завідуючий господарством Завідуючий господарством Завідуючий господарством Завідуючий господарством ЗДНВР
ЗДНВР |
|||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників |
|
IV т. | Завідуючий господарством | |||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу |
|
ІV т. | Практичний психолог | |||
|
ІІІ т.
|
Соціальний педагог | ||||
|
IV т.IV т.
IV т. |
Відповідальнийза інклюзивне навчання | ||||
|
ІІІ-IV т. | ЗДВР | ||||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | ||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | ||||||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей | ||||||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва | ||||||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці | ||||||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе | ||||||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи | ||||||
3.7. Туристично-краєзнавча робота | ||||||
3.8. Військово-патріотичне виховання | ||||||
|
||||||
4.1. Діагностика | ||||||
4.2. Профілактика |
|
IV т. | Практичний психолог | Рекомендації | ||
4.3. Корекція |
|
IV т. | Практичний психолог | Рекомендації | ||
4.4. Консультування |
|
IV т. | Практичний психолог | Протокол | ||
|
||||||
|
||||||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | ||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
-акт перевірки готовності школи;-акти-дозволи на проведення занять у кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, спортзалі, майстернях.
|
Адміністрація | Програма
Акти
Накази Розклад
План
Довідка
Акти
Акти
План
|
||||
|
IV т. | Адміністрація | ||||
|
1.Про підсумки роботи закладу за минулий 2021/2022 навчальний рік
2.1. Про безпечне середовище для перебування учасників освітнього процесу. 2.2. Про вибір форми здобуття загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році та вибір формату навчання в умовах правового режиму воєнного стану, затвердження структури року та тривалості навчального тижня; 2.3. Про затвердження протоколу безпеки; 2.4. Про затвердження режиму та регламенту роботи закладу 2.5. Про психологічну підтримку учасників освітнього процесу;
3.1 Плани, основні орієнтири впровадження НУШ у 5 класі 3.2. Про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу
4.1.Про погодження Стратегії розвитку Плесенської гімназії на 2022-2027 роки 4.2. Про затвердження програми внутрішньої системи забезпечення якості освіти в Плесенській гімназії.
4.3. Про затвердження річного плану роботи закладу на 2022/2023 навчальний рік 4.4. Про затвердження освітньої програми на 2022- 2023 навчальний рік; 4.5. Про погодження річного навчального плану; 4.6.Про затвердження структури методичної роботи; 4.7.Про затвердження плану роботи шкільної бібліотеки; 4.8. Про затвердження навчальних програм; 5.Про визнання результатів підвищення кваліфікації.
|
IV т. | Директор
|
Протокол | ||
|
||||||
|
24 Про встановлення доплати медсестрі. – к
за небезпечними факторами-од
33.Наказ про створення комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини. -од
в школі. -од |
ІІІ т.
IІІ т.
IІІ т.
ІІІ т.
IІІ т.
IІІ т.
IІІ т.
IІІ т.
IV т.
IV т. IV т.
IV т. IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
IV т. IV т.
IV т. IV т.
IV т.
IV т.
IV т. IV т.
IV т. IV т.
IV т.
IV т. IV т.
IV т.
IV т
IV т
IV т |
Директор | |||
|
IV т.IV т.
IV т. |
Завідуючий господарством | ІнформаціяІнформація
Інформація
|
Вересень
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
І. Освітнє середовище закладу освіти | |||||
|
|||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу |
|
I т.
І т.
I т.
I т. |
ЗДНВР
ЗДНВР
ЗДВР
Сестра медична Завідуюча господарством |
Журнали
Довідка
Графік
Довідка |
|
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників |
|
І т.
І т. |
ЗДВР
ЗДВР |
НаказДовідки
Наказ Довідки |
|
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу | 1.Психологічне обстеження адаптації першокласників до школи.
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця |
Практичний психологАдміністрація | Довідка
Протокол спостере- ження Наказ |
|
|
І т.
IV т. |
Педагог-організаторПрактичний психолог | Правила
Програма |
||
|
І т.
ІІ т.
ІІІ т. |
ЗДНВР
Класні керівники вчителі – асистенти |
Розклад
Програма
Протокол |
||
|
|
І т.
ІІІ т.
IV т.
IV т. |
ЗДВР
Педагог-організатор Бібліотекар
Бібліотекар |
Інформаційна хвилинкаКнижкова виставка
За окремим планом Книжкова виставка |
|
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | |||||
|
I т.
І т.
IV т.
|
Соціальний педагог
ЗДВР |
Довідка
Звіт
Довідки
Банк даних |
||
|
|
I-ІІ т.
І т.
|
ЗДНВР
|
СпискиНаказ
Графік Наказ |
|
|
|||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
І т.
ІІІ т. . |
ЗДВР
Педагог- організатор |
Сценарій
Звіт
|
|
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей |
|
І т. | Класні керівники | Звіт | |
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва | 1.Фотоконкурс « Моя Україна» | ІV т. | |||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці |
|
Пр-м місяця | Педагог-організатор | Звіт | |
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе |
2.Олімпійський тиждень, здоров’я, фізкультури і спорту. Малі олімпійські ігри. 3.Тиждень безпеки руху дітей « Увага , діти на дорозі» |
Пр-м місяцяІІ т. | Вчитель фізичної культури | Протокол
Звіт
Звіт |
|
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи | 1.Участь учнів закладу у Всесвітній акції «День юного натураліста»2.Відзначення Дня працівників лісу | Пр-м місяця | Класні керівники | Звіт | |
3.7. Туристично-краєзнавча робота |
|
ІV т. | Вчитель фізичної культури | ПротоколЗвіт | |
3.8. Військово-патріотичне виховання | |||||
|
|||||
4.1. Діагностика |
|
ІІ т.ІІІ т. | Практичний психолог | ПротоколПротокол | |
4.2. Профілактика |
|
І т. | Практичний психолог | Рекомендації | |
4.3. Корекція |
|
Пр-м місяцяПр-м місяця | Практичний психолог | ПрограмаПлан | |
4.4. Консультування |
|
ІІ т. | Практичний психолог | Протокол | |
|
-дітей-напівсиріт;-дітей з багатодітних сімей;
-дітей з малозабезпечених сімей; -дітей з неповних сімей; -дітей-інвалідів дитинства.
3.Організація контрольного обстеження умов життя та виховання дітей. |
ІІ т.
I т.
ІІІ т. |
Соціальний педагог | Довідка
Інформація
Акт |
|
|
ІІ т.ІІ т. | Педагог-організатор | План роботиПротокол | ||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
|
1.Організація методичної роботи в школі.
3.Організаційні засідання шкільних МО(засідання І): – класних керівників; – початкових класів; – суспільно-гуманітарного циклу; – природничо-математичного циклу; – оздоровчо-естетичного циклу. 4 Декада наставника
|
ІІ т.ІІ т.
ІІ т.
ІІІ т. ІV т.
ІV т. |
ЗДНВР
ЗДНВР
Відповідальний за інклюзивне навчання |
НаказСписок
Протоколи
Наказ
План
План
|
|
|
Згідно заявки | Сертифікат | |||
|
Руда І.І. (вч.поч.класів)Поліщук Н.А.(вч.укр. мови та літ)
Корчак А.В.(психолог, вих. по довозу) Скрипнік Т.М.(асистент вчителя) |
ІІІ т.ІІІ т. | НаказСписок
|
||
|
– про підсумки освітнього процесу школи за 2021-2022 н.р. та завдання на новий навчальний рік.- засідання батьківської ради по організації освітнього процесу, дотримання єдиних вимог та Статуту школи. – обговорення і затвердження плану роботи БР на 2022-2023 навчальний рік. Про підсумки участі батьків у проведенні поточного ремонту школи. -вибори загальношкільної батьківської ради. |
ІІ т. | Протокол | ||
|
|||||
15 . Складання та затвердження графіка проведення контрольних робіт на І семестр. | I т.I т.
I т.
I т.
I т.
І т.
І т.
ІІ т.
ІІ т.
ІI т.
ІІ т.
ІІ т.
ІІ т.
ІІ т.
ІІІ т. |
КнигаЗвіти
Список Графік
Розклад
Розклад
Табель
Список Акти Розклад
Плани
Зошит спостереження
Плани
Інформація
Графік |
|||
|
IV т.
|
Протокол
|
|||
|
|||||
|
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
|
Довідкадо наради
/вересень/ Довідка до наради /вересень/ Довідка до наради /вересень/ Довідка до наради /жовтень/ Доповідь на педраду /жовтень/
|
||
|
3.Про управлінсько-методичний супровід адаптаційного періоду учнів 1-го, 5-го класів -од
16.Про результати проведення декади наставника-од |
I т.I т.
I т.
I т.
I т. І т.
I т.
I т. ІІ т.
ІІІ т.
ІV т.
ІV т.
ІV т.
ІV т. |
Наказ
|
||
|
IV т. | Інформація |
Жовтень
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
|
І. Освітнє середовище закладу освіти | ||||||
|
||||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу |
|
ІІІ т.
ІІІ т.
IV т. |
План
Бесіди Класні журнали
План |
|||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників |
|
Пр-м місяця | Довідка | |||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу |
|
ІІ т. | Аналітична довідка | |||
|
І т.
ІІІ т.
IV т. |
Протокол
Інформаційний стенд Протокол
|
||||
|
||||||
освітнього процесу |
. |
Пр-м місяця
І т.
ІІ т.
|
За окремим планомІнформаційна хвилинка
Виставка-огляд
|
|||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | ||||||
|
3.Ознайомлення з Правилами, процедурами, принципами, шкалами, критеріями оцінювання всіх учасників освітнього процесу | Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця |
Вчителі |
Довідка
Довідка
Інформ. |
||
|
Пр-м місяця
ІІІ т. |
Протоколи | ||||
|
||||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Загальношкільна лінійка «Пам’ятаймо героїв». До 79 річниці УПА. | І т. | Акція | |||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей |
|
І т. | Сценарій | |||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва |
|
ІІІ т. | Сценарій | |||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці |
|
Акція | ||||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе |
|
ІІ т.ІІІ т. | ЗвітСценарій | |||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
І т. | Звіт | |||
3.7. Туристично-краєзнавча робота | ||||||
3.8. Військово-патріотичне виховання |
|
ІІ т.
ІІІ т. |
Пед.організатор | Сценарій | ||
|
||||||
4.1. Діагностика |
Соціометричне дослідження. |
ІІ т.
ІІ т. ІІ т.
ІІ т. |
Соціально-психологічна служба | Протокол
Протокол Протокол
Протокол |
||
4.2. Профілактика |
|
IV т. | Практичний психолог | Програма | ||
4.3. Корекція |
|
Пр-м місяця | ЗДНВР | План | ||
4.4. Консультування |
|
ІІІ т. | ЗДНВР | Презентація | ||
|
I-ІІ т.
IІІ т.
|
Соціальний педагог | Паспорт
Звіт
|
|||
|
І т.І т. | Педагог-організатор | ПротоколДиспут | |||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | ||||||
|
- вчителів початкових класів;- вчителів суспільно-гуманітарного циклу;
– вчителів природничо-математичного циклу; – вчителів оздоровчо-естетичного циклу.
|
Пр-м місяця
ІІІ т.
ІІІ т.
|
Директор
Практичний психолог
|
План
Протоколи
План
Протоколи |
||
|
ЗДНВР | Сертифікати | ||||
|
ІІІ т.ІІІ т.
ІІІ т.
ІІІ т.
ІІІ т. |
Директор | ПротоколПротокол
Графік Протокол Стенд
Нарада |
|||
|
ІІІ т. | Класні керівники | Протокол | |||
|
||||||
І т.
І т. |
ДиректорЗДНВР | ЗвітТаблиці | ||||
|
IV т. | Протокол | ||||
|
Педагогічний консиліум «Стан адаптації здобувачів освіти 1 та 5 класів» | Адміністрація , соціально-психологічна служба, вчителі | ||||
|
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
|
Адміністрація | Довідкаконсиліум
/жовтень/ Довідка до наради /жовтень/ Довідка до наради /жовтень/ Доповідь до педради /жовтень/ Довідка до наради /листопад/ Довідка до наради /листопад/ |
||
|
І т.
ІІІ т.
IV т.
IV т. IV т.
IV т.
IV т IV т
Пр-м місяця |
Директор | Наказ
|
|||
|
ІІ т. | Завідуюча господарством | Звіт |
Листопад
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
І. Освітнє середовище закладу освіти | |||||
|
|||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу | 1.Контроль за дотриманням вчителями вимог ТБ і охорони праці в освітньому процесі. | Пр-м місяця | Довідка | ||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників |
|
Пр-м місяця | Довідка | ||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу |
|
Пр-м місяця | Тренінг | ||
|
- «Правила безпечної поведінки особистості» -1-4 кл.;- «Моя поведінка в конфлікті (небезпечній ситуації) -5-6 кл.;
– «Як протистояти тиску та відстоювати власну позицію» -7-8 кл.; – «Соціально-емоційна грамотність та толерантність»-9 кл.
|
IV т.
IV т.
|
План
Конспекти
|
||
|
|||||
освітнього процесу |
|
І т.
ІІ т.
ІІІ т.
IV т.
|
Книжкова виставкаКнижкова викладка
Книжкова виставка Виставка-реквієм |
||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | |||||
|
Пр-м місяця | Довідка | |||
|
1.Участь здобувачів освіти у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад.
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
ІІ т.
|
НаказПротоколи
Наказ Протоколи
Заходи |
||
|
|||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
І т.
ІІ т. |
Виставка |
||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей |
|
ІІІ т.
ІІІ т. І т. |
Акція
Сценарій Звіт |
||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва | 1.Фестиваль патріотичної пісні. | ||||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці |
|
ІV т. | Виставка | ||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе |
2.День толерантності |
ІV т. | Сценарій | ||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи | |||||
3.7. Туристично-краєзнавча робота |
|
ІІ т. | Презентація | ||
3.8. Військово-патріотичне виховання |
|
І т. | Інформація | ||
|
|||||
4.1. Діагностика |
|
IV т. | Протокол | ||
4.2. Профілактика |
|
IV т. | Відеосюжети | ||
4.3. Корекція |
|
І т.
Пр-м місяця |
Програма
План |
||
4.4. Консультування |
|
Пр-м місяця | Протокол | ||
|
ІІІ т. | Звіт | |||
|
І т.ІІІ т. | ПротоколАкція | |||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
|
ІІ т.
Пр-м місяця
Пр-м місяця
ІІІ т.
ІІІ т.
IV т. IV т. |
ЗДНВР
Практичний психолог Відповідальний за інклюзивне навчання Директор
|
НаказПлан
Наказ Протоколи Заявки
План
План План
|
||
|
Сертифікат | ||||
|
«Формування компетентностей особистості шляхом впровадження сучасних освітніх технологій на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури» (система роботи Поліщук НА.).«Розвиток пізнавальної активності учнів НУШ через ігрову діяльність» (система роботи Рудої І.І..).
«Розвиток емоційного інтелекту учнів, як запорука успішного навчання» (система роботи Корчак А.В.) «Формування безпечної поведінки здобувачів освіти» (система роботи Корчак А.В.) «Формування мотивації до навчання та пізнавальної активності учнів з особливими освітніми потребами» (система роботи Скрипнік Т.М.). |
Пр-м місяця | Висновки | ||
|
1.Індивідуальні бесіди з батьками учнів 5-9 класів з питань виховання і культури поведінки. | Пр-м місяця | ЗвітПлан | ||
|
І т. | Табель | |||
|
IV т. | ДовідкаПротокол
|
|||
|
2.Про забезпечення мобільності вчителя і здобувача освіти шляхом формування інформаційних та комунікаційних компетенцій | ||||
|
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
|
Довідкадо наради
/листопад/ Довідка до наради /листопад/ Довідка до наради /листопад/ Довідка до наради /грудень/ Довідка до наради /грудень/ Доповідь на педраду /січень/ |
||
|
Організація та проведення Тижня української мови
учнів 1-го, 5-го”-од
«16 днів проти насильства» -од
|
І т.
ІІ т.
ІІ т.
ІІ т. ІІІ т. IV т. IV т.
|
|||
|
Грудень
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
І. Освітнє середовище закладу освіти | |||||
|
|||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу |
|
Пр-м місяця
IV т.
|
Довідка
Реєстрація в класних журналах |
||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників | |||||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу |
|
ІІІ т. | Протокол | ||
|
І-ІІ т.
І т.
ІІІ т. IV т. |
План
Протокол
Протокол Звіт |
|||
|
ІІІ т. | Протокол | |||
освітнього процесу |
|
І т.
І т.
ІІІ т. |
Буклет
Книжкова виставка Книжкова викладка |
||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | |||||
|
IV т.
IV т. |
ДовідкаДіаграми | |||
|
|
І т.
Пр-м місяця
IV т.
|
НаказПлан
Наказ
Концерти Виставки |
||
|
|||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
ІІ т. | НаказСценарій | ||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей |
а) виступ агітбригади «Скажемо СНІДу – ні!»; б) профілактичний лекторі «СНІД – час бити на сполох»; в) оформити виставку книжок у бібліотеці «Шкідливі звички: до чого це призводить?»; г) валеолекторії «Діти і молодь проти наркоманії; д) випуск валеолистівок «Молодь за здоровий спосіб життя». Написання диктантів, переказів, творів з метою пропаганди здорового способу життя.
|
І т.
ІІІ т. |
Звіт
Сценарій |
||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва |
– створення фотозони; – виставка малюнків, виробів на різдвяну тематику. |
ІVт. | ЗвітВиставка | ||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці | 1.Конкурс новорічних подарунків, сувенірів, композицій | Звіт | |||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе |
«Як ми ставимося до хворих на СНІД?».
|
І т.
ІV т. |
Бесіда
Протокол |
||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
ІV т. | АкціяЗвіт | ||
3.7. Туристично-краєзнавча робота | |||||
3.8. Військово-патріотичне виховання |
а) зустріч хлопців 8-9 класів із працівниками військового комісаріату «Українська армія сьогодні: проблеми і перспективи; б) конкурс козацької пісні та строю; в) екскурсія до військової частини; г) проведення військово-спортивного свята «Супер козак». |
І т.І т.
|
КонспектЗвіт
|
||
|
|||||
4.1. Діагностика |
|
IV т. | Протокол | ||
4.2. Профілактика |
– «Для чого потрібна конкуренція в групі?» – 8-9 кл. – «Як будувати стосунки з однолітками» – 6 кл. – «Правила безпеки в Інтернеті» – 7 кл. – «Як адаптуватися до нових умов (незнайомої ситуації)? – 5 кл. |
ІІ т. | ТренінгиПрезентації | ||
4.3. Корекція |
|
Пр-м місяця | План | ||
4.4. Консультування |
|
Пр-м місяця | Протокол | ||
|
ІІІ т. | Довідка | |||
|
І т.І т. | ПротоколПрактикум | |||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
|
- класних керівників;- початкових класів;
– суспільно-гуманітарного циклу; – природничо-математичного циклу; – оздоровчо-естетичного циклу.
|
І т.
І т.
ІІ т.
|
Наказ
Протоколи
План |
||
|
Сертифікат | ||||
|
«Формування компетентностей особистості шляхом впровадження сучасних освітніх технологій на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури» (система роботи Поліщук НА.).«Розвиток пізнавальної активності учнів НУШ через ігрову діяльність» (система роботи Рудої І.І..).
«Розвиток емоційного інтелекту учнів, як запорука успішного навчання» (система роботи Корчак А.В.) «Формування безпечної поведінки здобувачів освіти» (система роботи Корчак А.В.) «Формування мотивації до навчання та пізнавальної активності учнів з особливими освітніми потребами» (система роботи Скрипнік Т.М.). |
Пр-м місяця | Висновки | ||
|
ІІІ т.
IV т. |
Протокол
Сценарій Звіт |
|||
|
|||||
І т.
І т.
ІІ т. |
Табель
План
Звіти |
||||
|
2 Про виконання плану заходів запобігання та протидії булінгу і дискримінації за І семестр. | IV т. | Протокол | ||
|
|||||
|
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
ІІІ т.
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
ІV т. |
Довідкадо наради
/грудень/ Довідка до наказу /січень/ Довідка до наради /січень/ Довідка до наради /січень/ Довідка до наради /січень/ Доповідь на педраду /січень/ Довідка до наради /лютий/ Звіт |
||
|
І т.
I т.
ІI т.
ІІІ т. IVт.
IV т.
IV т.
IV т.
Про-м місяця |
Наказ
|
|||
|
Про-м місяця | Інформація |
Січень
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
І. Освітнє середовище закладу освіти | |||||
|
|||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу |
|
I т.
ІІІ т.
Пр-м місяця |
Довідка
Інструктажі
Інформація
|
||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників | |||||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу |
|
ІІ т. | Протокол | ||
|
ІІІ т.
|
Бесіди
|
|||
|
|||||
освітнього процесу |
|
ІІ т.
IV т. |
Розгорнута книжкова виставкаКнижкова виставка | ||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | |||||
|
І-ІІ т. | Довідкадіанрами | |||
|
ІІІ т. | План | |||
|
|||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
ІІІ т. | ЗвітПлан | ||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей | |||||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва |
|
ІІ т. | Виступ | ||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці | |||||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе | |||||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи | |||||
3.7. Туристично-краєзнавча робота | |||||
3.8. Військово-патріотичне виховання |
|
ІV т. | Сценарій | ||
|
|||||
4.1. Діагностика |
1. Визначення професійної спрямованості дев’ятикласників:
|
IV т. | Протокол | ||
4.2. Профілактика |
|
ІІІ т. | Протокол | ||
4.3. Корекція |
|
Пр-м місяця | План | ||
4.4. Консультування |
|
ІІІ т. | Протокол | ||
|
|||||
|
ІІІ т.ІІІ т. | ПротоколЗвіт
|
|||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
|
Психолого-педагогічний семінар «Професійне здоров’я педагогів як ресурс особистісного розвитку» (засідання ІІІ)
|
ІІІ т
ІІІ т.
IV т. IV т. |
ЗДНВРДиректор
Практичний Відповідальний за інклюзивне навчання психолог |
План
План
План План |
|
|
Сертифікат | ||||
|
Аналіз проміжного вивчення роботи педагогічних працівників.
«Формування компетентностей особистості шляхом впровадження сучасних освітніх технологій на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури» (система роботи Поліщук НА.). «Розвиток пізнавальної активності учнів НУШ через ігрову діяльність» (система роботи Рудої І.І..). «Розвиток емоційного інтелекту учнів, як запорука успішного навчання» (система роботи Корчак А.В.) «Формування безпечної поведінки здобувачів освіти» (система роботи Корчак А.В.) «Формування мотивації до навчання та пізнавальної активності учнів з особливими освітніми потребами» (система роботи Скрипнік Т.М.). |
ІІ т.
Пр-м місяця |
Протокол
Висновки
|
||
|
ІІ т.ІІІ т. | ||||
|
|||||
I т.
І т.
ІІІ т.
ІІІ т.
IV т. |
Розклад | ||||
|
ІІІ т. | Протокол | |||
|
2.Стан реалізації національно-патріотичного компоненту освітнього процесу | ІІ т. | Протокол | ||
|
|
І т.
I т.
І т.
I т.
І-ІІ т.
І-ІІ т.
Пр-м місяця
|
Довідкадо наради
/січень/ Довідка до наказу /січень/ Довідка до наради /січень/ Довідка до наради /січень/ Довідка до наказу /січень/ Довідка до наказу /січень/ Довідка до наради /лютий/ Довідка до наказу /березень/ |
||
|
3.Про організацію курсового підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у 2023 році-од
|
I т.
I т.
ІІ т.
ІІІ т.
ІІІ т.
ІV т.
ІV т. |
Наказ
|
||
|
I т.
Пр-м місяця
ІІ т. |
Інформація
Інформація
Інформація |
Лютий
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
І. Освітнє середовище закладу освіти | |||||
|
|||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу |
|
Пр-м місяця | Інформація | ||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників | |||||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу |
Психолого-педагогічний консиліум.
|
ІІІ т. | Протокол | ||
|
І т.
IV т.
IV т. |
Протокол
Інформація
Протокол |
|||
|
|||||
освітнього процесу |
|
ІІ т.
ІІІ т.
ІІІ т.
IV т.
|
Інформаційна хвилинкаКнижкова виставка
Виставка-пам’ять Літературний огляд |
||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | |||||
|
I т.
Пр-м місяця
|
Довідка
Довідка |
|||
|
Пр-м місяця | ПротоколЗаходи | |||
|
|||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
ІІІ т. | Сценарій | ||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей |
|
ІІІ т.
ІІІ т. |
Сценарій
Сценарій
|
||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва | Свято Святого Валентина:- поштова скринька для закоханих;
– година спілкування «Цей прекрасний дар кохання», «Так ніхто не кохав»; Конкурс «Знай і люби свій рідний край». |
ІІІ т. | Сценарій | ||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці | |||||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе | |||||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи | |||||
3.7. Туристично-краєзнавча робота | |||||
3.8. Військово-патріотичне виховання |
|
ІІ т. | Наказ
Звіт |
||
|
|||||
4.1. Діагностика |
|
ІІ т. | Протокол | ||
4.2. Профілактика |
|
Пр-м місяця | Протокол | ||
4.3. Корекція |
|
Пр-м місяця | План | ||
4.4. Консультування |
|
Пр-м місяця | Протокол | ||
|
|||||
|
І т. | Протокол | |||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
|
- класних керівників;- початкових класів;
– суспільно-гуманітарного циклу; – природничо-математичного циклу; – оздоровчо-естетичного циклу.
|
ІІ т.
І т.
.
ІІІ т. |
План
Протокол
Наказ |
||
|
Сертифікат
Сертифікат |
||||
|
Про-м місяця
IV т. |
Висновки
Характерис-тики |
|||
|
|||||
|
|||||
І т.
|
Табель
|
||||
|
IV т. | Протокол | |||
|
|||||
|
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
|
Довідкадо наради
/лютий/ Довідка до наради /лютий/ Довідка до наказу /березень/ Довідка до наказу /березень/ Довідка до наради /березень/ Доповідь на педраду /березень/ Довідка до наради /березень/ |
||
|
«Про формування компетентностей особистості шляхом впровадження сучасних освітніх технологій на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури» (система роботи Поліщук НА.).« Про розвиток пізнавальної активності учнів НУШ через ігрову діяльність» (система роботи Рудої І.І..).
«Про розвиток емоційного інтелекту учнів, як запорука успішного навчання» (система роботи Корчак А.В.) «Про формування безпечної поведінки здобувачів освіти» (система роботи Корчак А.В.) «Про формування мотивації до навчання та пізнавальної активності учнів з особливими освітніми потребами» (система роботи Скрипнік Т.М.).
|
I т.
ІІ т.
ІV т.
Пр-м місяця |
Наказ
Наказ
|
||
|
Пр-м місяця | Інформація |
Березень
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
І. Освітнє середовище закладу освіти | |||||
|
|||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу | 1.Проведення інструктажів та бесід з учнями щодо правил з техніки безпеки, охорони життєдіяльності учнів під час весняних канікул. | ІІ т. | Інструктаж | ||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників | |||||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу |
|
ІІ т. | Тренінг | ||
|
ІІІ т.
ІІІ т. |
Опитування
Інформація |
|||
|
ІІ т. | Протокол | |||
освітнього процесу |
|
ІІ т.
ІІІ т.
IV т. |
За окремим планомКнижкова виставка
Книжкова виставка |
||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | |||||
|
|||||
|
І т.
|
Заходи | |||
|
|||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | |||||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей |
|
ІІ т. | ЗвітСценарій
План |
||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва |
|
ІІ т.
ІІІ т. |
Виставка
Звіт |
||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці |
|
Наказ | |||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе |
|
ІІІ т. | Бесіда | ||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи | |||||
3.7. Туристично-краєзнавча робота | |||||
3.8. Військово-патріотичне виховання | День добровольця | ||||
|
|||||
4.1. Діагностика |
|
І т. | Протокол | ||
4.2. Профілактика |
|
Пр-м місяця | Протокол | ||
4.3. Корекція |
|
Пр-м місяця | План | ||
4.4. Консультування |
|
IV т. | Протокол | ||
|
|||||
|
І т.І т. | ПротоколЗвіт | |||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
|
- класних керівників;- початкових класів;
– суспільно-гуманітарного циклу; – природничо-математичного циклу; – оздоровчо-естетичного циклу.
|
І т.IV т.
Протягом місяця |
ПланПротокол
Наказ |
||
|
Сертифікат | ||||
|
|
Пр-м місяця
ІІІ т. ІІІ т.
IV т.
IV т. |
Висновки
Протокол Листи
Нарада Атестаційні листи Наказ |
||
|
ІІ т. | Протокол | |||
|
|||||
І т. | Табель | ||||
|
IV т. | Протокол | |||
|
ІІІ т. | Протокол | |||
|
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця |
Довідкадо наради
/березень/ Довідка до наради /березень/ Довідка до наказу /березень/ Доповідь на педраду /березень/ Довідка до наказу /березень/ Довідка до наказу /березень/ Довідка до наради /квітень/ |
||
|
навчальних досягнень учнів з базових дисциплін-од
|
І т.
І т.
ІІ т.
ІІ т.
ІІІ т.
IІІ т. IІІ т.
IV т.
Пр-м місяця |
Наказ | ||
|
Про-м місяця | ЗвітЗаявка |
Квітень
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
І. Освітнє середовище закладу освіти | |||||
|
|||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу |
|
ІІ т. | Інформація | ||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників |
|
Пр-м місяця | Довідка | ||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу | |||||
|
І т.
IV т.
IV т. |
Протокол
Інформація
Протокол |
|||
|
|||||
освітнього процесу |
|
І т.
І т.
IV т. |
Книжкова поличкаВиставка-огляд
Виставка-огляд |
||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | |||||
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
|
Наказ
Довідка
|
|||
|
ІІ т. | Заходи | |||
|
|||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | |||||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей | |||||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва |
|
І т.
ІV т. ІV т. |
Виставка |
||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці | Відзначення Дня Землі:а) загальношкільна толока;
б) гра-конкурс «Екологічний бумеранг»; в) усний журнал «Довкілля»; г) виступ агітбригади «Шануймо природу скрізь і завжди» |
ІІІ т. | |||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе |
Відзначення Дня здоров‘я. Фестиваль «Молодь обирає здоров‘я». Збір натуралістів.
|
І т.
ІІІ т.
ІІІ т.
|
Протокол
Звіт |
||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
ІV т. | Флешмоб | ||
3.7. Туристично-краєзнавча робота | |||||
3.8. Військово-патріотичне виховання | |||||
|
|||||
4.1. Діагностика | |||||
4.2. Профілактика |
|
Пр-м місяця | Програма | ||
4.3. Корекція |
|
Пр-м місяця | План | ||
4.4. Консультування | |||||
|
|||||
|
І т.І т.
Пр-м місяця |
ПротоколПлан
Акція |
|||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
|
- класних керівників;- початкових класів;
– суспільно-гуманітарного циклу; – природничо-математичного циклу; – оздоровчо-естетичного циклу.
|
ІІ т.
IV т.
|
План
Протокол
|
||
|
Сертифікат | ||||
|
І т.
|
Атестаційні листиНаказ | |||
|
|||||
|
|||||
|
IV т.
|
Протокол | |||
|
|||||
|
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
Пр-м місяця
|
. | Довідкадо наради
/квітень/ Довідка до наказу /травень/ Довідка до наради /травень/ Довідка до наради /травень/ |
|
|
з безпеки життєдіяльності-од
|
ІІ т.
IІІ т.
ІІІ т. ІІІ т.
Пр-м місяця |
Наказ
|
||
|
IV т.IV т.
|
АкціяЗаявка
План |
Травень
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
І. Освітнє середовище закладу освіти | |||||
|
|||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу | 1.Проведення інструктажів та бесід з учнями щодо правил з техніки безпеки, охорони життєдіяльності учнів під час літніх канікул. | IV т. | Інструктажі | ||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників |
|
Пр-м місяця | Довідка | ||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу |
|
І т. | Тренінг | ||
|
(тематика на вибір для класних керівників). |
IV т. | ІнформаціяПрезентації
Бесіди |
||
|
ІІІ т. | Протокол | |||
освітнього процесу |
|
І т.
ІІ т.
ІІІ т. |
Інформаційна хвилинкаКнижкова виставка
|
||
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти | |||||
|
IV т. | Діаграми | |||
|
|||||
|
|||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
ІV т. | Сценарій | ||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей |
|
І т. | Сценарій | ||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва |
|
ІІІ т.ІІІ т.
IV т.
|
Флешмоб
|
||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці |
|
Пр-м місяця | Звіт | ||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе |
|
ІІІ т. | |||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи | |||||
3.7. Туристично-краєзнавча робота |
|
ІІІ т. | Звіт | ||
3.8. Військово-патріотичне виховання | 1.Відзначення Дня Героя | ІІІ т. | Сценарій | ||
|
|||||
4.1. Діагностика |
|
ІІ т. | Протокол | ||
4.2. Профілактика |
|
ІІ т. | Інформація | ||
4.3. Корекція |
|
Пр-м місяця | План | ||
4.4. Консультування |
|
ІІІ т. | Протокол | ||
|
|||||
|
І т.І т. | ПротоколЗвіт | |||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
|
Реалізація Моделі партнерства. Проведення спільних заходів органів самоврядування, педагогічних працівників, учнів, батьків | ||||
|
Сертифікат | ||||
|
|||||
|
ІІ т. | Протокол | |||
|
|||||
І т.
І т.
ІІ т.
ІІІ т. |
Завдання
Табель
Оголошення
Інформація |
||||
|
IV т. | Протокол | |||
|
IV т. | Протокол | |||
|
|
Пр-м місяця
Пр-м місяця
IV т.
IV т.
IV т.
IV т.
Пр-м місяця
IV т. |
Довідкадо наради
/травень/ Довідка до наради /травень/ Довідка до наради /червень/ Довідка до наказу /червень/ Довідка до наради /червень/ Довідка до наради /червень/ Довідка до наради /червень/ Довідка до наради /червень/ Довідка до наради /червень/ |
||
|
ІІІ т.ІІІ т.
ІІІ т. ІІІ т.
ІІІ т. Пр-м місяця |
Наказ
|
|||
|
Пр-м місяця | План |
Червень
Розділи річного плану | Назва заходів | Термін виконання | Відповідальний | Форма узагальнення | Станвико-
нання |
І. Освітнє середовище закладу освіти | |||||
|
|||||
1.1. Забезпечення збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу | |||||
1.2. Організація харчування здобувачів освіти та працівників | |||||
1.3. Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу |
|
І т. | Тренінг | ||
|
ІІ т.
Пр-м місяця |
ІнструкціїРекомендації
Сертифікат |
|||
|
|||||
освітнього процесу |
|
І т.
IV т. |
Книжкова виставкаКнижкова виставка | ||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
3.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
||||
3.2. Ціннісне ставлення особистості до людей |
|
І т. | |||
3.3. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва | |||||
3.4. Ціннісне ставлення особистості до праці | |||||
3.5. Ціннісне ставлення особистості до себе | |||||
3.6. Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
||||
3.7. Туристично-краєзнавча робота | |||||
3.8. Військово-патріотичне виховання | |||||
|
|||||
4.1. Діагностика |
|
І т. | Індивід.хар-тика | ||
4.2. Профілактика |
|
ІІ т. | Тренінг | ||
4.3. Корекція |
|
ІІ т. | Програма | ||
4.4. Консультування |
|
І т. | Протокол | ||
|
|||||
|
|||||
IІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
|
І т. | Бесіда | |||
|
Сертифікат | ||||
|
|||||
|
Пр-м місяця
IІ т. |
Сценарій |
|||
|
|||||
І т. | Табель | ||||
|
1.Про ведення шкільної документації за рік.
|
ІІ т.
|
Протокол | ||
|
ІІ т. | Протокол
|
|||
|
|
I т.
I т.
|
Довідкадо наради
/червень/
|
||
|
І т.
І т.
І т.
ІІ т.
ІІІ т. |
Наказ
|
|||
|
Про-м місяця | Інформація |