Регламент роботи закладу
2022-2023
Цей регламент визначає тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Плесенській гімназії Шепетівської міської ради Хмельницької області з урахуванням умов воєнного часу та протиепідемічних вимог.
Регламент спрямований на виконання протиепідемічних заходів в закладі з метою якісної організації освітнього процесу в 2022-2023 навчальному році зі створенням нешкідливих умов навчання й виховання учнів, запобігання їх захворюваності у новому навчальному році, підтримання безпеки санітарного стану навчальних приміщень та гарантування безпечного перебування в закладі всіх учасників освітнього процесу в період карантинних обмежень.
Розроблений відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Указу Президента України від 16 березня 2022 року № 143 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»; постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 року №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні», наказу МОЗ України від 29.05.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» ,Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), Постанови головного державного санітарного лікаря України від 26.08.2021 №9 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)»,наказу МОН України від 24 червня 2018 р. № 677 «Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних i комунальних закладах загальної середньої освіти», згідно з Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти, листа Міністерства освіти і науки України від 16.03.2022 №1/3472-22 «Про виконання Указу Президента України Володимира ЗЕЛЕНСЬКОГО від 16.03.2022 №143/2022», Статуту гімназії, Колективного договору та на виконання рішення педагогічної ради (протокол №1 від 30.08.2022 р.).
- Структура та режим роботи навчального закладу:
- Мова освітнього процесу – українська.
- Навчальний рік розпочинається 01.09.2022, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується, включаючи навчальні екскурсії та навчальну практику, річне оцінювання та державну підсумкову атестацію не пізніше 01 липня 2023 року.
- Запровадити гнучку структуру навчального року, що дозволить вносити зміни до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідемічної ситуації.
- Структура навчального року:
І семестр – з 01 вересня по 23 грудня 2022 року (77 днів)
ІІ семестр – з 09 січня по 31 травня 2023 року (98 днів)
Впродовж навчального року для учнів 1-9 класів проводяться канікули – 34 дні:
– осінні – з 22 жовтня по 30 жовтня 2022 року (9 днів);
– зимові – з 24 грудня 2022 року по 08 січня 2023 року (16 днів);
– весняні – з 25 березня по 02 квітня 2023 року (9 днів)
Вихідні та святкові дні, протягом навчального періоду, при умові припинення правового режиму воєнного стану:
14 жовтня, п’ятниця – День захисника та захисниці України;
25 грудня, неділя – Різдво Христове за Григоріанським календарем, вихідний 26 грудня, понеділок;
08 березня, середа- Міжнародний жіночий день;
16 квітня, неділя – Великдень, вихідний 17 квітня, понеділок;
01 травня, понеділок -День праці,
09 травня, вівторок – День памяті та примирення;
04 червня, неділя- Трійця, вихідний 05 червня, понеділок.
Початок занять о 09 год.00 хв.
Всі позаурочні заходи закінчуються не пізніше 19.00 год.
Гурткова робота за окремим розкладом.
- Освітній процес організувати за 5-денним робочим тижнем, згідно попередньо затвердженого розкладу уроків в одну зміну у звичному режимі.
- Свято «День знань» провести 01.09.2022 року о 09.00 на подвір’ї школи із дотриманням протоколу безпеки в умовах воєнного часу та протиепідемічних вимог.
- На початок навчального року з метою дотримання дотриманням протоколу безпеки в умовах воєнного часу та протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» запровадити класно-кабінетну систему. Класи закріпити наступним чином:
1 клас – кабінет 1 класу
2 клас – кабінет 2 класу
3 клас – кабінет 3 класу
4 клас – кабінет 4 класу
5 клас – кабінет фізики
6 клас – кабінет іноземних мов та зарубіжної літератури
7 клас – кабінет української мови та літератури
8 клас – кабінет математики
9 клас – кабінет хімії
За потребою дозволяється використовувати кабінет інформатики, спортивну залу, ресурсну кімнату, бібліотеку, актову залу, рекреації, коридори, адаптовані для потреб навчання.
- За потребою організовувати індивідуальне (екстернат, педагогічний патронаж, сімейна форма навчання), дистанційне та інклюзивне навчання здобувачів освіти відповідно до чинного законодавства.
- Факультативні, індивідуальні та групові заняття проводити з понеділка по п’ятницю протягом світлового дня.
- Позакласні заходи проводити з урахуванням епідемічної ситуації за планом, затвердженим директором.
- У разі виникнення несприятливих погодних умов та зниження температури атмосферного повітря, масових інфекційних захворювань, гострих респіраторних вірусних інфекцій, адміністрацією закладу приймається рішення щодо здійснення корекції основного режиму роботи школи (тривалість уроків, перерв, організація позакласної роботи).
- Навчальний заклад працює за наступним режимом:
07.45 – 8.50 допуск учасників освітнього процесу до приміщення
1 урок 9.00 – 9.45
2 урок 9.55 – 10.40
3 урок 10.55 – 11.40
4 урок 11.50 – 12.35
5 урок 12.45 – 13.30
- урок 13.40 – 14.25
7 урок 14.35 – 15.20
- Початок робочого дня для нижчезазначених категорій розпочинається:
- для адміністрації школи – о 08.00;
- для класних керівників, педагогічних працівників – о 08.15;
- технічних працівників та обслуговуючого персоналу – о 30.
- Допуск працівників закладу здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром.
- Встановити наступний режим роботи для адміністрації закладу:
№ | ПІБ, посада | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця | Обідня перерва |
1 | Капелюх Т.М., директор | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | - |
2 | Грицюк С.М., заст. дир. з н/в роботи | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | - |
3 | Бохан Л.В., педагог-організатор | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | - |
4 | Бражук Я.С, завідуюча господарством30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | - |
- Встановити наступний режим роботи для практичного психолога (0,5 ставки) та соціального педагога (0.5 ставки):
Дні тижня | Інтервали робочого часу | Обідня перерва | |
Понеділок | з 900 по 1200 | консультації учнів | - |
Вівторок | з 900 по 1200 | консультації педагогів | - |
Середа | з 900 по 1200 | консультації батьків | - |
Четвер | з 900 по 1200 | консультації учнів | - |
П’ятниця | з 900 по 1200 | - | |
Методичний день під час проведення семінарів, консультпунктів, засідань творчої групи практичних психологів (за планом методичної роботи) | |||
Згідно Положення про психологічну службу у системі освіти (наказ Міністерства освіти і науки України №509 від 22.05.2018р.) робочі години працівника психологічної служби розподіляються на безпосередню роботу в закладі ( психологічна просвіта, діагностична, консультативна, освітня діяльність, обробка результатів досліджень тощо) та години, за рахунок яких працівники психологічної служби відпрацьовують за межами закладу освіти (підготовка до проведення заходів, оформлення робочої документації, планування, звітність, робота у навчально-методичних центрах тощо) |
- Режим роботи асистентів вчителів затверджується директором закладу та становить 25 годин педагогічного навантаження.
- Режим роботи допоміжного обслуговуючого персоналу затвердити окремим наказом по закладу.
- Встановити початок робочого дня під час канікул для педагогічних працівників школи о 09.00 год. відповідно до тижневого навантаження.
1.19 Вхід в приміщення школи :
– центральним входом – 3, 4, 5, 7 класи;
– пожежним входом – 1, 2, 8, 9 класи.
Графік допуску в приміщення школи:
07.50 – учні, що проживають в м.Шепетівка
08.15 – 1-й рейс Жилинці;
08.20 – 11, 9, 8 класи;
08.25 – 6,7 класи;
08.30 – 4,5 класи;
08.35 – 3,1 класи;
08.40 – 2 клас;
08.46– 2-й рейс Жилинці.
1.20. Організувати роботу групи подовженого для учнів 1-4 класів з дотриманням Протоколу безпеки в умовах воєнного стану та протиепідемічних заходів в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) за таким режимом:
12.30 – 13.15 Прийом учнів. Бесіда з учителями. Прогулянка. Рухливі ігри на свіжому повітрі.
13.15 – 13.30 Година спілкування.
13.40 – 14.00 Обід
14.00 – 15.00 Самопідготовка
15.00 – 15.30 Розвиток творчих здібностей. Супровід дітей до виходу.
1.21. Вважати основною вимогою, що при переміщенні закладом наявність масок в учасників освітнього процесу є обов’язковою окрім учнів 1-4 класів.
1.22 .Особливості організації харчування.
Харчування учасників освітнього процесу відбувається відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України.
Харчування учасників освітнього процесу відбувається в приміщенні харчоблоку за складеним графіком у кількості 4 учнів за одним столом , що можуть одночасно приймати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр. Прийом їжі поза харчоблоком заборонено.
Для забезпечення питного режиму можна використовувати індивідуальний або одноразовий посуд;
Приготування їжі, миття посуду персоналом здійснюється з дотриманням усіх санітарних норм, із використанням засобів індивідуального захисту (маски, рукавички).
1.23 Графік харчування:
– 1-4 класи – 10.30-10.50;
– 5-9 класи – 11.35-11.50.
- Допуск до приміщення закладу учасників освітнього процесу.
2.1 Допуск до приміщення закладу персоналу
Увесь персонал закладу проходить термометрію перед початком робочого дня із записом у журнал термометрії персоналу.
Медична сестра або інша уповноважена особа оглядають персонал закладу перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей)
У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря. Про такий випадок повідомляється директору та робиться відмітка в журналі термометрії про недопущення до роботи.
При появі підвищеної температури тіла (вище 37,1ºС) або респіраторних симптомів вдома працівник закладу повідомляє директора та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.
- Допуск до приміщення закладу здобувачів освіти.
З метою застосовування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами допуск в школу здобувачів освіти відбувається згідно маршруту руху (Додаток 1) та графіку допуску в приміщення школи (Додаток 2).
Зустріч дітей зранку здійснюється відповідальною особою (черговим вчителем) на вулиці. Застосування засобів захисту (масок, щитків, респіраторів, рукавичок) при таких контактах недоцільне. Допуск в приміщення здобувачів освіти дозволяється у змінному взутті.
Відповідальна особа проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття у дитини та/або у дорослого, який її супроводжує. При необхідності сестра медична здійснює вимір температури тіла безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію до використання термометра).
Якщо у дитини визначено температуру тіла вище 37,1ºС або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається.
Якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря.
Якщо дитина прийшла сама, то на дитину одягається медична маска. Медична сестра,проводить дитину до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та за необхідності – швидка медична допомога.
Після того, як дитина з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами була відсторонена від навчального процесу, до навчального закладу вона може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування навчального закладу.
2.3 Допуск до приміщення закладу батьків.
Вхід та перебування в закладі освіти батьків здобувачів освіти дозволяється з метою захисту прав здобувачів освіти, реалізація ними прав, передбачених законодавством, за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, після проведення термометрії та попереднього узгодження відповідних дій з керівником закладу.
Відвідування закладу освіти сторонніми особами ЗАБОРОНЕНО. Відповідальним за обмеження допуску сторонніх осіб в приміщення школи є черговий техпрацівник.
- Довіз учасників освітнього процесу
3.1 Довіз до закладу персоналу.
Довіз персоналу здійснюється шкільним автобусом відповідно до маршруту. графіку руху та з дотриманням епідеміологічних норм.
Розклад руху автобуса Плесна-Жилинці-Шепетівка
Прибуття, час. | Стоянка | Відправ-лення, час. | Відстань, км | Пункт зупинки | Відстань, км | Прибуття, час. | Стоянка | Відправ-лення, час. |
07:38 | 0 | Плесна (школа) | 6 | 16:13 | ||||
07:43 | 3 хв. | 07:46 | 6 | Шепетівка (автовокзал) | 6 | 16:05 | 3 хв. | 16:08 |
07:51 | 3 хв. | 07:54 | 6 | Плесна (школа) | 9 | 15:56 | 4 хв. | 16:00 |
08:02 | 3 хв. | 08:05 | 7,5 | Жилинці 1 | 7,5 | 15:31 | 3 хв. | 15:34 |
0,5 | Жилинці 2 | 0,5 | 15:35 | 3 хв. | 15:38 | |||
1 | Жилинці 3 | 1 | 15:41 | 3 хв. | 15:44 | |||
08:13 | 3 хв. | 08:16 | 9 | Плесна (школа) | 9 | 15:03 | 20 хв. | 15.23 |
7,5 | Жилинці 1 | 7,5 | 14:38 | 3 хв. | 14:41 | |||
08:25 | 3 хв. | 08:28 | 0,5 | Жилинці 2 | 0,5 | 14:42 | 3 хв. | 14:45 |
08:31 | 3 хв. | 08:34 | 1 | Жилинці 3 | 1 | 14:48 | 3 хв. | 14:51 |
08:46 | 9 | Плесна (школа) | 0 | 3 хв. | 14:30 |
Вхід в автобус дозволено після термометрії, що здійснює медична сестра та при наявності індивідуального засобу захисту. Повторну термометрію персоналу при вході в приміщення проводити не обов’язково.
Перевезення сторонніх осіб в шкільному автобусі ЗАБОРОНЕНО.
- Довіз до закладу здобувачів освіти.
Довіз здобувачів освіти здійснюється шкільним автобусом відповідно до маршруту, графіку руху та з дотриманням схеми розсадки і епідеміологічних норм;
Вхід в автобус дозволено після візуального огляду дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), опитування про самопочуття у дитини та/або у дорослого, який її супроводжує, що здійснює вихователь по довозу та при наявності індивідуального засобу захисту.
Дитина, у якої наявні симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) до автобуса не допускається.
Діти віком до 10 років на зупинку автобуса приходять у супроводі дорослих.
У разі повітряної тривоги водій та вихователь діють відповідно до Інструкції водія шкільного автобуса та вихователя по довозу, визначеної Протоколом безпеки Плесенської гімназії в умовах воєнного часу.
- Особливості організації безпечного освітнього процесу
4.1. Пріоритетом організації освітнього процесу в закладі освіти є дотримання принципів соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту та уникнення масових скупчень.
4.2.Класний керівник щодня до початку занять проводить опитування здобувачів освіти про стан здоров’я. У разі виявлення скарг повідомляє сестру медичну.
4.3. За сприятливих погодних умов дозволено проводити занять з окремих предметів на відкритому повітрі. Доцільність проведення такого уроку визначає педагог та повідомляє про нього чергового адміністратора.
4.4. Уроки фізичної культури, інформатики, трудового навчання, предмету «Захист України», корекційно-розвиткові заняття проводяться у спеціалізованих кабінетах або в актовому залі.
4.5. Заборонено організацію видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: рекомендовано зменшити кількість комунікаційних вправ, уникати групових ігор, що передбачають тактильний контакт.
4.6. Ранкові зустрічі проводяться із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі.
4.7.Масові заходи в приміщенні проводяться лише в разі крайньої необхідності та з дотриманням соціальної дистанції. Організацію заходів на вулиці з дотриманням фізичної дистанції дозволено.
4.8. Особлива увага приділяється просвітницькій, профілактичній діяльності з метою формування навичок безпечної поведінки, респіраторної гігієни, профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (COVID-19). Проводяться усі необхідні інструктажі та навчання відповідно до встановлених норм.
4.9. Встановити примірний режим та норми рухової активності учнів 1-4 кл., 5-9 кл. , враховуючи норми обсягу тижневої рухової активності відповідно до норм
Показники норми обсягу тижневої рухової активності
Вік 6-7 років 8-9 років 10-11 років 12-13 р. 14-15 р. 16-17 р
Дівчата 7-10 год. 7-10 год. 7-10 год. 7-10 год. 7-10 год. 7-10 год.
Хлопчики 8-12 год. 8-12 год. 8-12 год. 8-12 год. 8-12 год. 8-12 год.
Примірний режим рухової активності учнів 1-4 класів на тиждень
- ранкова гігієнічна гімнастика до занять (1,5 год.)
- фізкультурні паузи та хвилинки на уроках (1,5 год.)
- уроки фізичної культури (2-3 год.)
- година рухової активності , динамічна перерва (2 год.)
- самостійні заняття в позаурочний час (30-40 хв.)
- активний відпочинок на свіжому повітрі (2,5 год.)
- участь у фізкультурно-масових та спортивних змаганнях (1 год.)
- відвідування спортивних секцій у позашкільних закладах (1 год.)
Примірний режим рухової активності учнів 5-9 кл. на тиждень.
- фізкультурні паузи та хвилинки на уроках
- уроки фізичної культури (3 год.)
- заняття у спортивних гуртках (60 хв.)
- самостійні заняття в позаурочний час (30-40 хв.)
- активний відпочинок на свіжому повітрі (2,5 год.)
- участь у фізкультурно-масових заходах та спортивних змаганнях (1 год.)
- відвідування спортивних секцій у позашкільних закладах (1 год.)
- 10 З метою забезпечення дисципліни та порядку в закладі організувати чергування вчителів відповідно до затвердженого графіку:
Дні тижня | ІІповерх | ІІІповерх | ЇдальняІ поверх | Подвір’я |
Понеділок | БачинськаОлена
Віталіївна |
ПоліщукНадія
Андріївна |
КовальТетяна
Петрівна |
КуклюкОлександр
Олександрович |
Вівторок | БондарТетяна
Миколаївна |
Ямпольська ТетянаЮріївна | ЩербаковаНаталія
Вікторівна
|
КуклюкОлександр
Олександрович |
Середа | ОхремчукМарина
Юріївна
|
ВінічукВалентина
Миколаївна
|
ТокминаНаталія
Іванівна
|
КуклюкОлександр
Олександрович Мариніч Микола Миколайович |
Четвер | БоханЛюдмила
Володимирівна
|
ДубовськаСвітлана Станіславівна
|
БєлкінаВіта
Сергіївна |
КуклюкОлександр
Олександрович Мариніч Микола Миколайович |
П’ятниця | СкрипнікТамара
Миколаївна
|
КравецьТетяна Едуардівна
|
КорчакАнжела
Вікторівна
|
МаринічМикола
Миколайович |
Чергування в загальних приміщеннях здійснюють педагоги. Чергування розпочинається за 15 хв. до початку занять і закінчується на 15 хв. пізніше останнього уроку за розкладом занять у закладі. Графік чергування затверджується керівником закладу.
Регуляцію потоків учнів при входах та під час перерв забезпечують педагогічні працівники згідно графіку.
Чергування в класах здійснюють учні – 1-9 класів, відповідно до визначених обов’язків (чергові призначаються класними керівниками або старостою)
Контроль за чергуванням учнів та педагогів здійснює черговий адміністратор відповідно визначеним дням тижня:
Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця |
Капелюх Т.М. | Грицюк С.М | Капелюх Т.М. | Грицюк С.М. | Капелюх Т.М. |
4.11 .Встановити порядок контролю за відвідуванням учнями навчальних занять таким чином:
– сестра медична на початку першого уроку здійснює обхід класів і відмічає відсутніх учнів та тих, хто запізнився, в журналі відвідування встановленого зразка;
– класний керівник до 10.00 встановлює причину відсутності учнів;
– черговий адміністратор аналізує стан відвідування в кінці робочого дня;
– облік відвідування на уроці, занятті в позаурочний час здійснює вчитель у відповідних журналах (класний журнал, журнал гуртка тощо);
– облік відвідування навчальних занять учнями класу здійснює класний керівник: щоденно в класному журналі та веде документацію, пов’язану із обліком відвідування, зберігаючи її протягом року.
– зведений облік відвідування по закладу здійснює заступник директора з виховної роботи щомісяця.
4.12 . Ведення щоденників вважати обов’язковим для кожного учня, починаючи з 2 класу, в тому числі для дітей, що навчаються за індивідуальною формою навчання.
4.13 . Вихід (виїзд) на екскурсії, відпочинок, туристичні походи, прогулянки, відвідування міських заходів тощо учнів з ініціативи навчального закладу можливий лише за наказом директора та після проведення інструктажу з техніки безпеки життєдіяльності, про що робиться запис у відповідному журналі. Відповідальність за збереження здоров’я та життя учнів під час подібних заходів несе вчитель, зазначений у відповідному наказі
4.14 В разі виникнення надзвичайних ситуацій всім працівникам закладу діяти згідно плану дій персоналу в НС.
4.15 В разі првітряної тривоги діяти відповідно до Протоколу дій в умовах воєнного часу затвердженого наказом від 30.08.2022 №15 ОД.
4.16. Учням забороняється користуватися мобільними телефонами під час уроків без дозволу вчителя. Встановити, що працівники закладу не несуть відповідальності за їх збереження.
4.17 Педагогам категорично забороняється:
– відпускати учнів з уроків на різні заходи без дозволу адміністрації;
– палити у закладі та на його території;
– допускати в приміщення закладу на уроки сторонніх осіб без дозволу адміністрації;
– здійснювати заміну уроків без узгодження з адміністрацією;
– проводити будь-які торговельні операції у приміщенні школи, за винятком шкільної їдальні;
– проводити додаткові послуги, непередбачені навчальним планом та мережею додаткових послуг – репетиторство.
4.18 Враховуючи п’ятиденний робочий тиждень, в суботу, неділю та святкові дні школа не працює, допуску в приміщення закладу немає, за винятком проведення невідкладних робіт та заходів тільки за дозволом директора.
- Виконання санітарно-епідемічних заходів.
- Протягом дня усім учасникам освітнього процесу необхідно дотримуватися правил знезараження рук:
- перед початком навчання, під час перерви або роботи;
- після відвідування санвузла (обов’язкове миття з милом або обробка дезінфікуючим засобом);
- працівникам харчоблоків – після роботи з необробленими продуктами або зовнішньою тарою, при зміні технологічної операції на харчоблоці (обов’язкова обробка дезінфікуючим засобом);
- після чхання, сякання, кашлю, витирання очей, причісування;
- у будь-яких інших випадках контакту в процесі роботи з предметами, які можуть забруднити (контамінувати) руки.
- Вихід в коридор дозволено лише при наявності засобу індивідуального захисту, крім учнів 1-4 класів.
- З метою дотримання безпеки повітря провітрювання приміщень проводиться після кожного уроку шляхом відчинення вікна згідно графіку , із записом у відповідний журнал вчителем, що закінчив урок. Вчитель, що проводить провітрювання, відповідає за безпеку дітей до приходу педагога, у якого наступний урок.
- Після закінчення занять в кабінеті технічний персонал проводить дезінфекцію усіх поверхонь та миття підлоги із дезінфікуючим розчином. Після проведення дезінфекції робиться запис у відповідний журнал.
- Після кожної перерви прибиральниці здійснюють обробку високо контактних поверхонь (ручки дверей з двох сторін, клавіатура, поручні, крани, вмикачі) дезінфікуючим засобом та миття підлоги коридорів тричі на день, прибирання санвузлів двічі на день. Прибирання приміщень слід проводити тільки в побутових захисних рукавичках. Допускається багаторазове використання таких рукавичок за умови їх непошкодженої структури. Рукавички потрібно змінювати при переході з однієї зони чистоти (від однієї групи поверхонь) до іншої і при переході з миття підлоги до дезінфекції/миття поверхонь. Допустимо використовувати одну пару рукавичок за умови, якщо спочатку проходить обробка контактних поверхонь, а потім миття підлоги, але не навпаки. Весь прибиральний інвентар повинен мати чітке маркування відповідно до зони, яку ним прибирають.
ЗАЛУЧЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО ПРИБИРАННЯ ЗАБОРОНЕНО.
Режим провітрювання:
1 клас:
09:35 – 09:55 | провітрювання |
10:30 – 10:50 | провітрювання |
11:25 – 11:50 | провітрювання |
12:25 – 12:45 | провітрювання |
13:20 | прибирання кабінету |
2-4 класи:
09:40 – 09:55 | провітрювання |
10:35 – 10:50 | провітрювання |
11:30 – 11:50 | провітрювання |
12:30 – 12:45 | провітрювання |
13:25 – 13:35 | провітрювання |
14:15 | прибирання кабінету |
5-11 класи:
09:45 – 09:55 | провітрювання |
10:40 – 10:50 | провітрювання |
11:35 – 11:50 | провітрювання |
12:35 – 12:45 | провітрювання |
13:30 – 13:40 | провітрювання |
14:25 – 14:35 | провітрювання |
15:20 | прибирання кабінету |
спортивний зал:
09:45 – 09:55 | провітрювання |
10:40 – 10:50 | провітрювання |
11:35 – 11:50 | вологе прибирання |
12:35 – 12:45 | провітрювання |
13:30 – 13:40 | провітрювання |
14:25 – 14:35 | вологе прибирання |
15:20 | прибирання спортивного залу |
- Виготовлення дезінфікуючого засобу здійснює сестра медична у відведеному для цього приміщенні та видає технічному персоналу на початку робочого дня.
- Збір використаних засобів індивідуального захисту (масок, рукавичок) відбувається у спеціально відведених місцях в контейнерах з поліетиленовими пакетами та кришками. Щотижня використані ЗІЗ передаються на утилізацію сестрою медичною.
- Контроль за забезпеченням антисептиками, рідким милом, паперовими рушниками здійснює завідуюча господарством.
- Доступ будь-кого (крім господарських служб) до горища та технічних приміщень категорично заборонено.
- Контроль за дотриманням регламенту організації освітнього процесу
6.1. ЩОДЕННИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ РЕГЛАМЕНТУ ЗДІЙСНЮЮТЬ:
- директор – загальний контроль та координація дій;
- сестра медична – збір інформації про стан здоров’я персоналу та здобувачів освіти, первинний облік відвідування, підготовка дезінфікуючих засобів, організація харчування, питний режим, МПК уроків фізкультури;
- заступник директора з навчально – виховної роботи – режим роботи, дотримання правил техніки безпеки та охорони праці, оперативне інформування;
- соціальний педагог – збір інформації щодо відсутності на уроках здобувачів освіти, чергування вчителів, режим харчування;
- завідуючий господарством – дотримання режиму дезінфекції, наявність ЗІЗ та засобів дезінфекції, чергування технічного персоналу;
- класні керівники – стан здоров’я здобувачів освіти, інформування батьків , дотримання правил техніки безпеки школярами, дотримання режиму провітрювання;
- черговий технічний персонал – доступ в приміщення школи сторонніх осіб, перебування на території школи осіб, не причетних до проведення освітньогопроцесу.
- Учасникам освітнього процесу неухильно дотримуватись Протоколу безпеки в умовах воєнного часу та Тимчасових правил організації протиепідемічних заходів в період карантину у зв’язку із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (Додаток 3).
- Працівникам закладу неухильно дотримуватись та виконувати цей регламент роботи закладу, Протокол безпеки, протиепідемічні заходи на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби(COVID-19) (Додаток 4), алгоритмів дій (додатки 5-7) та правил внутрішнього розпорядку.