Режим роботи закладу
2022 – 2023
Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»,Указу Президента України від 16 березня 2022 року № 143 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»; постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 року №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні»; наказу МОЗ України від 29.05.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», наказу МОН України від 24 червня 2018 р. № 677 «Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних i комунальних закладах загальної середньої освіти», листа Міністерства освіти і науки України від 30.06.2022 № 1/7322-22 «Про організацію 2022/2023 навчального року»; листа Міністерства освіти і науки України від 16.03.2022 №1/3472-22 «Про виконання Указу Президента України Володимира ЗЕЛЕНСЬКОГО від 16.03.2022 №143/2022», згідно з Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти, Статуту школи, Колективного договору, на підставі рішення педагогічної ради (протокол №1 від 30.08.2022 р.) та з метою якісної організації освітнього процесу в 2022-2023 навчальному році зі створенням нешкідливих умов навчання й виховання здобувачів освіти, запобігання їх захворюваності у новому навчальному році та раціонального і економного використання енергоресурсів у навчальному закладі встановити наступний режим роботи закладу та структуру навчального року:
- Структура та режим роботи навчального закладу:
- Мова освітнього процесу – українська.
- Навчальний рік розпочинається 01.09.2022, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується, включаючи навчальні екскурсії, річне оцінювання та державну підсумкову атестацію не пізніше 01 липня 2023 року.
- Структура навчального року:
І семестр – з 01 вересня по 23 грудня 2022 року (77 днів)
ІІ семестр – з 09 січня по 31 травня 2023 року (98 днів)
Впродовж навчального року для учнів 1-9 класів проводяться канікули – 34 дні:
– осінні – з 22 жовтня по 30 жовтня 2022 року (9 днів);
– зимові – з 24 грудня 2022 року по 08 січня 2023 року (16 днів);
– весняні – з 25 березня по 02 квітня 2023 року (9 днів)
Вихідні та святкові дні, протягом навчального періоду, при умові припинення правового режиму воєнного стану:
14 жовтня, п’ятниця – День захисника та захисниці України;
25 грудня, неділя – Різдво Христове за Григоріанським календарем, вихідний 26 грудня, понеділок;
08 березня, середа- Міжнародний жіночий день;
16 квітня, неділя – Великдень, вихідний 17 квітня, понеділок;
01 травня, понеділок -День праці,
09 травня, вівторок – День пам’яті та примирення;
04 червня, неділя- Трійця, вихідний 05 червня, понеділок.
Початок занять о 09 год.00 хв.
Всі позаурочні заходи закінчуються не пізніше 19.00 год.
Гурткова робота за окремим розкладом.
Освітній процес для учнів 1-9 класів організувати за 5-денним робочим тижнем, згідно попередньо затвердженого розкладу уроків в одну зміну у звичному режимі.
- Свято «День знань» провести 01.09.2022.
- За потребою організовувати індивідуальне (екстернат, педагогічний патронаж, сімейна форма навчання), дистанційне та інклюзивне навчання учнів відповідно до чинного законодавства.
- Факультативні, індивідуальні та групові заняття проводити з понеділка по п’ятницю протягом світлового дня.
- Позакласні заходи проводити за планом, затвердженим директором. Проведення всіх позакласних заходів дозволяється лише до 19-00.
- У разі виникнення несприятливих погодних умов та зниження температури атмосферного повітря, масових інфекційних захворювань, гострих респіраторних вірусних інфекцій, адміністрацією закладу приймається рішення щодо здійснення корекції основного режиму роботи школи (тривалість уроків, перерв, організація позакласної роботи).
- Навчальний заклад працює за наступним режимом:
07.50 – відкриття закладу;
19.00 – закриття закладу.
- Початок робочого дня для нижчезазначених категорій розпочинається:
- для чергових заступників директора школи, чергових вчителів, чергових учнів, технічних працівників та обслуговуючого персоналу – 08.00;
- для класних керівників, педагогічних працівників, що мають перші уроки – 08.45.
- Встановити наступний режим роботи для адміністрації закладу:
№
п/п |
ПІБ, посада | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця | Обідня перерва |
1 | Капелюх Т.М., директор | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | - |
2 | Грицюк С.М., заст. дир. з н/в роботи | 08.00-16.30 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | - |
3 | Бохан Л.В., педагог-організатор | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | - |
4 | Бражук Я.С, завідуюча господарством | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | 08.30-16.30 | - |
- Встановити наступний режим роботи для практичного психолога (0,5 ставки) та соціального педагога (0.5 ставки)
Дні тижня | Інтервали робочого часу
|
Обідня перерва | |
Понеділок | з 900 по 1200 | консультації учнів | |
Вівторок | з 900 по 1200 | консультації педагогів | - |
Середа | з 900 по 1200 | консультації батьків | - |
Четвер | з 900 по 1200 | консультації учнів | - |
П’ятниця | з 900 по 1200 | - | |
Методичний день під час проведення семінарів, консультпунктів, засідань творчої групи практичних психологів (за планом методичної роботи) | |||
Згідно Положення про психологічну службу у системі освіти (наказ Міністерства освіти і науки України №509 від 22.05.2018р.) робочі години працівника психологічної служби розподіляються на безпосередню роботу в закладі ( психологічна просвіта, діагностична, консультативна, освітня діяльність, обробка результатів досліджень тощо) та години, за рахунок яких працівники психологічної служби відпрацьовують за межами закладу освіти (підготовка до проведення заходів, оформлення робочої документації, планування, звітність, робота у навчально-методичних центрах тощо) |
- Режим роботи допоміжного обслуговуючого персоналу затвердити окремим наказом по закладу.
- Встановити початок робочого дня під час канікул для педагогічних працівників школи о 09.00 год. відповідно до тижневого навантаження.
- Встановити наступний розклад дзвінків:
№ уроку | 1 класи | 2-4 класи | 5-9 класи |
1 урок | 9.00 – 9.35 | 9.00 – 9.40 | 9.00 – 9.45 |
перерва | 20 хв. | 15 хв. | 10 хв. |
2 урок | 9.55 – 10.30 | 9.55 – 10.35 | 9.55 – 10.40 |
перерва | 20 хв. | 15 хв. | 10 хв. |
3 урок | 10.50 – 11.25 | 10.50 – 11.30 | 10.50 – 11.35 |
перерва | 25 хв. | 20 хв. | 15 хв. |
4 урок | 11.50-12.25 | 11.50 – 12.30 | 11.50 – 12.35 |
перерва | 20 хв. | 15 хв. | 20 хв. |
5 урок | 12.45-13.20 | 12.45 – 13.25 | 12.45 – 13.30 |
перерва | 15 хв. | 10 хв. | |
6 урок | 13.35 – 14.15 | 13.45 – 14.25 | |
перерва | 10 хв. | ||
7 урок | 14.35 – 15.20 |
Прихід учнів є обов’язковим за 10 хвилин до початку занять.
1.15. Організувати з 02 вересня 2022 року харчування учнів, в тому числі дітей харчування соціально незахищених категорій за графіком:
– 1-4 класи – 10.30-10.50;
– 5-9 класи – 11.35-11.50;
1.16. Організувати роботу ГПД відповідно до такого режиму:
1230 – 1315 Прийом учнів класів. Бесіда з учителями. Прогулянка. Рухливі ігри на свіжому повітрі.
1315 – 1330 Година спілкування.
1340 – 1400 Обід
1400 – 1500 Самопідготовка
1500 – 1530 Розвиток творчих здібностей. Супровід дітей до виходу.
- Визначити санітарний день для генерального прибирання загальних та класних приміщень – остання п’ятниця кожного місяця.
- Відповідальність за проведення санітарних годин, за безпеку життя і здоров’я дітей під час їх проведення покласти на класних керівників та класоводів.
- Режим провітрювання в навчальних кабінетах здійснювати відповідно часовій моделі:
1 клас:
09:35 – 09:55 | провітрювання |
10:30 – 10:50 | провітрювання |
11:25 – 11:50 | провітрювання |
12:25 – 12:45 | провітрювання |
13:20 | прибирання кабінету |
2-4 класи:
09:40 – 09:55 | провітрювання |
10:35 – 10:50 | провітрювання |
11:30 – 11:50 | провітрювання |
12:30 – 12:45 | провітрювання |
13:25 – 13:35 | провітрювання |
14:15 | прибирання кабінету |
5-9 класи:
09:45 – 09:55 | провітрювання |
10:40 – 10:50 | провітрювання |
11:35 – 11:50 | провітрювання |
12:35 – 12:45 | провітрювання |
13:30 – 13:40 | провітрювання |
14:25 – 14:35 | провітрювання |
15:20 | прибирання кабінету |
спортивний зал:
09:45 – 09:55 | провітрювання |
10:40 – 10:50 | провітрювання |
11:35 – 11:50 | вологе прибирання |
12:35 – 12:45 | провітрювання |
13:30 – 13:40 | провітрювання |
14:25 – 14:35 | вологе прибирання |
15:20 | прибирання спортивного залу |
- Встановити примірний режим та норми рухової активності учнів 1-4 кл., 5-9 кл., враховуючи норми обсягу тижневої рухової активності відповідно до норм
Показники норми обсягу тижневої рухової активності
Вік 6-7 років 8-9 років 10-11 років 12-13 р. 14-15 р. 16-17 р
Дівчата 7-10 год. 7-10 год. 7-10 год. 7-10 год. 7-10 год. 7-10 год.
Хлопчики 8-12 год. 8-12 год. 8-12 год. 8-12 год. 8-12 год. 8-12 год.
Примірний режим рухової активності учнів 1-4 класів на тиждень
- ранкова гігієнічна гімнастика до занять (1,5 год.)
- фізкультурні паузи та хвилинки на уроках (1,5 год.)
- уроки фізичної культури (2-3 год.)
- година рухової активності
динамічна перерва (2 год.)
- самостійні заняття в позаурочний час (30-40 хв.)
- активний відпочинок на свіжому повітрі (2,5 год.)
- участь у фізкультурно-масових та спортивних змаганнях (1 год.)
- відвідування спортивних секцій у позашкільних закладах (1 год.)
Примірний режим рухової активності учнів 5-9 кл. на тиждень.
- фізкультурні паузи та хвилинки на уроках
- уроки фізичної культури (3 год.)
- заняття у спортивних гуртках (60 хв.)
- самостійні заняття в позаурочний час (30-40 хв.)
- активний відпочинок на свіжому повітрі (2,5 год.)
- участь у фізкультурно-масових заходах та спортивних змаганнях (1 год.)
- відвідування спортивних секцій у позашкільних закладах (1 год.)
- З метою забезпечення дисципліни та порядку в закладі організувати чергування вчителів .
6.1 Педагоги чергують відповідно до затвердженого графіку
Дні тижня | ІІ
поверх |
ІІІ
поверх |
Їдальня
І поверх |
Подвір’я |
Понеділок | Бачинська
Олена Віталіївна |
Поліщук
Надія Андріївна |
Коваль
Тетяна Петрівна |
Куклюк
Олександр Олександрович |
Вівторок | Бондар
Тетяна Миколаївна |
Ямпольська Тетяна
Юріївна |
Щербакова
Наталія Вікторівна
|
Куклюк
Олександр Олександрович |
Середа | Охремчук
Марина Юріївна
|
Вінічук
Валентина Миколаївна
|
Токмина
Наталія Іванівна
|
Куклюк
Олександр Олександрович Мариніч Микола Миколайович |
Четвер | Бохан
Людмила Володимирівна
|
Дубовська
Світлана Станіславівна
|
Бєлкіна
Віта Сергіївна |
Куклюк
Олександр Олександрович Мариніч Микола Миколайович |
П’ятниця | Скрипнік
Тамара Миколаївна
|
Кравець
Тетяна Едуардівна
|
Корчак
Анжела Вікторівна
|
Мариніч
Микола Миколайович |
6.2. Чергування в загальних приміщеннях здійснюють педагоги. Чергування розпочинається за 15 хв. до початку занять і закінчується на 15 хв. пізніше останнього уроку за розкладом занять у закладі. Графік чергування затверджується керівником закладу.
6.6. Контроль за чергуванням педагогів здійснює черговий адміністратор відповідно визначеним дням тижня:
Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця |
Капелюх Т.М. | Грицюк С.М. | Капелюх Т.М. | Грицюк С.М. | Капелюх Т.М. |
- Встановити порядок контролю за відвідуванням учнями навчальних занять таким чином:
– сестра медична на початку першого уроку здійснює обхід класів і відмічає відсутніх учнів та тих, хто запізнився , в журналі відвідування встановленого зразка;
– класний керівник до 10.00 встановлює причину відсутності учнів;
– черговий адміністратор аналізує стан відвідування в кінці робочого дня;
– облік відвідування на уроці, занятті в позаурочний час здійснює вчитель у відповідних журналах (класний журнал, журнал гуртка тощо);
– облік відвідування навчальних занять учнями класу здійснює класний керівник: щоденно в класному журналі та веде документацію, пов’язану із обліком відвідування, зберігаючи її протягом року.
– зведений облік відвідування по закладу здійснює заступник директора з виховної роботи щомісяця.
- Вчитель, який проводить останній урок, забезпечує супровід учнів класу до гардеробу та присутній до виходу учнів зі школи.
- Учитель разом із черговим учнем класу організовує передачу та прийом кабінету, контролює записи у відповідних зошитах, несе відповідальність за збереження матеріально-технічної бази навчального кабінету на конкретному уроці.
- Вихід (виїзд) на екскурсії, відпочинок, туристичні походи, прогулянки, відвідування міських заходів тощо учнів з ініціативи навчального закладу можливий лише за наказом директора та після проведення інструктажу з техніки безпеки життєдіяльності, про що робиться запис у відповідному журналі, а відповідальність за збереження здоров’я та життя учнів під час подібних заходів несе вчитель, зазначений у відповідному наказі.
- В разі виникнення надзвичайних ситуацій всім працівникам закладу діяти згідно плану дій персоналу в НС.
- В разі првітряної тривоги діяти відповідно до Протоколу безпеки в Плесенській гімназії в умовах воєнного часу, затвердженого наказом від 30.08.2022 №15- ОД (Додається).
- З метою налагодження чіткого бухгалтерського обліку основних засобів, зобов’язати всіх відповідальних осіб здійснювати оприбуткування надходжень у 3-денний строк.
- Ведення щоденників вважати обов’язковим для кожного учня, починаючи з 2 класу.
- Педагогам категорично забороняється:
15.1. відпускати учнів з уроків на різні заходи без дозволу адміністрації та батьків;
15.2. палити у закладі та на його території;
15.3. допускати в приміщення закладу на уроки сторонніх осіб без дозволу адміністрації;
15.4. здійснювати заміну уроків без узгодження з адміністрацією;
15.5. проводити будь-які торговельні операції у приміщенні школи, за винятком шкільної їдальні;
15.6. проводити додаткові послуги, непередбачені навчальним планом та мережею додаткових послуг – репетиторство.
- Учням забороняється користуватися мобільними телефонами під час уроків без дозволу вчителя. Встановити, що працівники закладу не несуть відповідальності за їх збереження.
- Відповідальність за перехід учнів початкової школи із кабінету у кабінет відповідно до розкладу уроків покласти на вчителів, що проводять попередній та наступний уроки.
- Вважати основною вимогою до всіх працівників школи розпочинати та закінчувати робочий день із ознайомлення з розпорядженнями та оголошеннями, розміщеними в інформаційному-методичному куточку в учительській та мобільному додатку «Telegram».
- 1 У разі неможливості явки на роботу кожен працівник школи зобов’язаний попередити про це директора школи чи заступника директора з навчально-виховної роботи.
- Вихід на роботу післяхворобиможливийлишепіслянаявностілікарняного листка.
- Посилити режим безпеки з метою недопущення внесення у приміщення вибухонебезпечних та інших предметів, що можуть завдати шкоди здоров’ю і життю учнів, працівників школи.
- Ремонтніроботиузакладі виконувати за погодженняміз директором школи та завідуючої господарством.
- У канікулярний час залучати навчально-допоміжний та обслуговуючий персонал закладу до виконання господарських робіт, що не потребують спеціальних знань (малий ремонт) в межах встановленого їм робочого часу.
- Черговим техпрацівникам:
24.1. Забезпечити посилений контроль за перебуванням на території школи, особливо у приміщенні, осіб, не причетних до проведення освітнього процесу.
24.2. З метою адаптації школярів дозволити батькам учнів 1-го класу впродовж вересня- жовтня місяця, здійснювати супровід учнів до класних кімнат.
- Доступ будь-кого (крім господарських служб) до службових приміщень (котельня, гараж, складське приміщення, теплиця) категорично заборонено.
- Враховуючи п’ятиденний робочий тиждень, в суботу, неділюта святковідні школа не працює, допуску в приміщення закладу немає, за виняткомпроведенняневідкладнихробіт та заходівтільки за дозволом директора.
- Всім працівникам неухильно дотримуватись регламенту, режиму роботи закладу та Правил внутрішнього розпорядку.
- 2 Контроль за дотриманням режиму роботи закладу покладається на заступника директора Грицюк С.М.